Symetrix Integrator series uitgebreid met Automix Matrix 780

Na de succesvolle introductie van de Symetrix Integrator series Zone Mix 760 zone mixer en deuce 722 DSP signaal processor is nu ook de Symetrix Automix Matrix 780 leverbaar.

De Symetrix 780 is een uiterst krachtige en veelzijdige DSP matrix mixer met in totaal 12 audio ingangen en 8 zone uitgangen. De eerste 8 ingangen zijn schakelbaar line/mic. En hebben allen een volledige signaalbewerking, waaronder compressor/limiter, 3-bands parametrische EQ met high- en low shelf, een feedback exterminator en een input gain. Ingangen 9 tot en met 12 zijn line ingangen met automatic gain control, 3 bands EQ met high- en low shelf en input trim.

De ingebouwde automatische mix functie maakt de 780 bij uitstek geschikt voor toepassing in kerken, boardrooms, etc. De 8 uitgangen kunnen zowel als zone uitgang worden gebruikt of als luidspreker management systeem. Het is mogelijk de 780 aan te sluiten op externe automatiseringssystemen.

De set up is eenvoudig en werkt via de meegeleverde Windows software over een Ethernet verbinding. De Automix Matrix 780 is compatibel met de uitgebreide series Symetrix RS485 Adaptive Remote Controls (ARC).

november 2008

2008 Iemke Roos Audio BV