Bricasti M10 Remote Console voor de M7 Stereo Reverb Processor

Nieuw in het pakket van Bricasti is de M10 remote console.

De Bricasti M10 is een hardware remote controller voor gebruik met de Bricasti M7 stereo reverb processor. De M7 is gebaseerd op een modern, hoge resolutie digitaal platform en is de langverwachte volgende stap in reverb processing algorithms en gebruiksgemak. Met een separate, volledige differentiŽle analoge sectie en de ondersteuning van een standaard 192k AES digitaal kanaal, biedt de M7 een wereldklasse interface naar zowel de analoge als digitale wereld. Met zijn sterke roestvrij stalen behuizing, aluminium front paneel en duidelijk uitleesbare display is de M7 een duurzaam ontwerp bedoeld om zijn rol zowel nu als in de toekomst te vervullen.

De M10 is ontworpen naar dezelfde criteria als de M7. De behuizing van de M10 is van massief geanodiseerd aluminium, hetgeen een duurzaam ontwerp en een lange levensduur waarborgt. De M10 heeft dezelfde heldere displays als de M7 en is uitgevoerd met acht meters voor gelijktijdige level weergave van vier M7’s. De M10 is eenvoudig te bedienen en aan te sluiten met een standaard RS422 seriŽle kabel die tevens de voeding verzorgt en is ideaal voor gebruik met meerdere M7’s (tot 8 stuks) of het wijzigen van instellingen vanuit de “sweet spot”.

www.bricasti.com

november 2008