Audio-Technica introduceert het nieuwe Entry-Level AT-One Draadloos Systeem

Audio-Technica heeft de lancering aangekondigd van het nieuwe, betaalbare, UHF draadloze microfoon systeem, de AT-One. Ontworpen met vooral gebruiksgemak in het achterhoofd, biedt de AT-One een ideale oplossing voor presentatoren, artiesten en installateurs die op zoek zijn naar een zorgeloze draadloze set-up.

Het frequentieplan van de AT-One is verdeeld over twee groepen, met vier beschikbare kanalen in elke groep die gesplitst is tussen het in heel Europa licentievrije frequentiegebied en de LTE duplex “gap”. Gebruikers kunnen kiezen uit maximaal vier kanalen per groep.

Het AT-One systeem is flexibel maar eenvoudig te bedienen maar er is niet bezuinigd op de stijlvolle robuuste bouwkwaliteit en de meegeleverde accessoires - de AT-One wordt compleet met rack-mount kit en afneembare antennes geleverd in een handig koffertje.

De AT-One is beschikbaar in twee configuraties, een beltpack en een handzender systeem.

Het AT-One beltpack systeem, de ATW-11F, is uitgevoerd met de solide, discreet ontworpen ATW-T1F beltpack zender. Het systeem heeft 10 mW RF-uitgangsvermogen, een demping schakelaar en tot 10 uur levensduur van de batterij.

Het AT-One handheld systeem, de ATW-13F, is uitgevoerd met de ATW-T3F cardioļde condensator handheld zender. Het systeem heeft ook 10 mW RF uitgangsvermogen en tot 10 uur levensduur van de batterij.

Het condensator kapsel van de ATW-T3F handzender voorkomt feedback bij gebruik in zalen waarin inductielussen zijn geļnstalleerd.

De AT-One systemen zullen vanaf begin november 2015 beschikbaar zijn.

Prijzen:

ATW-11F Beltpack Systeem - 219.00 Euro incl. BTW