Audio-Technica System 10 Stompbox

Het AudioTechnica System10 Wireless 2.4 GHz draadloze systemen is sinds de introductie vorig jaar behoorlijk succesvol.

Het nieuwste systeem uit deze serie is het ATW1501 Guitar Stompbox wireless systeem. Hierbij kan de ontvanger op het pedal board worden geplaatst om optimaal te kunnen integreren en de bekabeling aanzienlijk eenvoudiger te maken.

De stompbox heeft een grote metalen voetschakelaar om te schakelen tussen de 2 uitgangen of te muten. Er kunnen maximaal 8 zenders “gepaired” worden met 1 ontvanger, zodat elke door de artiest gebruikte gitaar van een zender kan worden voorzien en het wisselen van gitaar, op het podium, een stuk sneller gaat. Ook de batterij status van de gebruikte zender is duidelijk op de stompbox af te lezen.

Het systeem heeft exact dezelfde 3 level diversity techniek aan boord als de andere System10 systemen. Het werkt compander vrij en het frequentie bereik van 20Hz - 20kHz maakt probleemloos gebruik op zelfs een vijf-snarige basgitaar mogelijk. De ATW1501 Stompbox wireless 2,4GHz guitar system, wordt geleverd als set met een stevige metalen ontvanger, een gitaarkabel en een klittenband bevestiging om de ontvanger naast de effect pedalen te kunnen monteren.

Verkoopprijs 319,00 excl. BTW

maart 2014