Iemke Roos Audio B.V. distributeur van Vicoustic

Met ingang van 1 juni jl. is Iemke Roos Audio bv de importeur van Vicoustic voor Nederland.

Vicoustic is gevestigd in Lissabon (Portugal) en produceert akoestische panelen voor ruimtes waar de akoestiek een probleem vormt. Naast de functionaliteit van de panelen zijn ze visueel ook nog eens een aanwinst voor de ruimte! Er is een groot aantal verschillende panelen met allemaal hun eigen akoestische eigenschappen om ruimtes optimaal te kunnen aanpassen. Denk hierbij aan demping van bepaalde frequenties in niet alleen theaters of studio’s, maar ook aan het “rustig” krijgen van grote fabriekshallen, sporthallen, restaurants, college zalen e.d.

Montage van de panelen is eenvoudig en snel door gebruik te maken van de speciale Vicoustic Flexiglue lijm.

Een aantal mensen van Iemke Roos Audio bv hebben inmiddels een bezoek gebracht aan Vicoustic om zich daar te laten informeren over de verschillen producten en oplossingen die Vicoustic kan bieden. Voor complexe situaties werkt Iemke Roos Audio nauw samen met Vicoustic. Een ontwerp, compleet met Artist impression, kan worden gerealiseerd om zodoende vooraf een goed beeld te krijgen van het eindresultaat.

Naast de akoestische panelen heeft Vicoustic ook producten zoals akoestische “pads” voor studio monitoren, bas combo’s en zelfs een speciaal bass drum dempings-paneel

Voor meer informatie :

www.vicoustic.com

Studio Dennis Ruyer
(project uitgevoerd door Jan Morel)

Radio studio Koninklijk Theater Carré
(project uitgevoerd door Jan Morel)

juni 2010