Meer NEXO bij Stadsgehoorzaal in KAMPEN

De Stadsgehoorzaal in Kampen heeft hun Nexo PS series uitgebreid met meer PS luidsprekers. De Stadsgehoorzaal heeft een veelzijdig theaterprogramma, verder er kan getrouwd worden en ook voor bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen enz. kun je hier terecht.

De al aanwezige Nexo PS luidsprekers zijn uitgebreid met de nieuwe Nexo PS10R2, LS600 en NXAMP powered controllers. De sets worden voor elk doeleind gepakt. Op toneel als monitoren of side-fills, als losse set in de foyers of vaste installatie in de kleine zaal. Door de draaibare hoorn zijn de PS luidsprekers multifunctioneel inzetbaar.

Larz Kemper (Hoofd Techniek): “NEXO is een merk waar ik al een hele tijd mee werk en heeft bij mij de kwaliteit al ruimschoots bewezen. 5 jaar geleden hadden we de keus al gemaakt voor NEXO, 2x PS10 en 4x PS8. De specificaties zijn indrukwekkend! het gewicht is gering, de geluidsdruk enorm, ze zien er beeldschoon uit en de klank is geweldig. En de nieuwe NXAMP is in één woord: "wauw!" Of dit nu tijdens een jazz concert in de foyer is of als monitor bij een rockband op toneel, we zetten het neer en iedereen is tevreden. Ik heb nog nooit klachten gehad, ik ben zeer tevreden."

www.stadsgehoorzaalkampen.nl

april 2010