Sound & Light Technology investeert in Nexo Geo-S 12

Het in Mierlo,gevestigde Sound & Light Technology van Robin Janssens heeft op zaterdag 5 juni jl. voor het eerst zijn nieuw aangeschafte Nexo Geo-S 12 systeem ingezet tijdens Pitpop in Mierlo.

Na een periode van uitgebreid testen en het afwegen van alle voor- en nadelen heeft Robin besloten om te investeren in het Nexo Geo-S 12 systeem. De reden hiervoor was onder andere de flexibiliteit en klankmatige eigenschappen van het Nexo Geo-S 12.

In 2009 werd het eerste Pitpop festival in Mierlo ook versterkt door Nexo Geo-S 12, toen nog door Sound & Light Technology ingehuurd. Na het testen van diverse merken, bleek dit systeem toch de meest voor de hand liggende oplossing te zijn. Alle factoren om de 2010 editie van het festival te laten slagen waren optimaal, het weer, het systeem en de line-up met onder andere Caro Emerald.

Het door Sound & Light Technology aangeschafte systeem bestaat uit :

10 x Nexo GeoS1210 met een dispersie van 80 x 5 graden
4 x Nexo GeoS1230 met een dispersie van 120 x 30 graden.
8 x Nexo RS 15 dubbel 15 inch cardioid sub cabinet
2 x Nexo NXAmp, systeemversterker 4 x 4 kW / 2 ohm met Ethersound kaart.

Dankzij de verschillende aangeschafte rigging opties is het systeem multifunctioneel inzetbaar. Robin Janssens is hiermee het jongste lid van gestaag groeiende “Nexo Geo familie” in Nederland.

www.sound-light.nl

juni 2010