Nexo Rental Netwerkdag

Georganiseerd door SKYLINE in samenwerking met Iemke Roos Audio

Op 28 september 2010 heeft de eerste Nederlandse Nexo Rental netwerkdag plaats gevonden bij Skyline Sound & Light in Ter Aar.

Gezien het groeiende netwerk van Nexo gebruikers in de verhuur sector, bestond de behoefte aan een Netwerkdag, waarbij op mede initiatief van Bart Bakker, eigenaar van Skyline Sound & Light, alle Nexo Rentals in Nederland werden uitgenodigd om vooral kennis met elkaar te maken en kennis uit te wisselen.

De opkomst van deze netwerkdag was overtuigend, ongeveer 30 collega’s uit de branche hebben deelgenomen aan deze dag, die een jaarlijks terugkerende happening gaat worden.

Op het programma stonden onder andere een uitleg over de nieuwe Nexo ontwerp software NS-1, het ontwerpen van sub opstellingen, digitaal werken via Ethersound en vooral het uitwisselen van technische ervaringen met de verschillende Nexo producten.

Vooral de nieuwe Nexo “line monitor” N-12 heeft voor veel enthousiaste reacties gezorgd en er is al een idee ontstaan om een monitor pool op te richten.

Voor volgend jaar staat de dag gepland in Valkenswaard bij Soors Muziek, de definitieve datum is nog niet bekend.

oktober 2010

2010  Iemke Roos Audio BV