KASTEELTUINCONCERTEN uitversterkt met NEXO

Stichting Stadspromotie Helmond organiseert in juli en augustus de tiende editie van de jaarlijks terugkerende Kasteeltuinconcerten. Het recept is vertrouwd: op de vrijdagavonden van 9 juli t/m 20 augustus treedt er elke week een andere band op in de kasteeltuin en zo komen er opnieuw verschillende muziekstijlen voorbij, variŽrend van soul tot ska en van gipsy dance tot reggae.

Dit jaar staan de Kasteeltuinconcerten in het teken van Let’s Meet Again. Omdat de Kasteeltuinconcerten voor de tiende keer georganiseerd worden zullen bands die ook al eens in voorgaande jaren hebben opgetreden opnieuw een optreden verzorgen.

De bands die dit jaar een optreden zullen verzorgen zijn; de Nederlandse coverband Halfvol. De lokale band 32BLUES zal ook aanwezig zijn. Tribute2BobMarley, Blues Brother tribute Band en Joe Cover Band brengen hun versie van nummers van onder meer Bob Marley, Blues Brothers en Joe Cocker aan het publiek. De energieke bands Poder Latino, Mala Vita en Antwerp Gipsy Ska Orkestra zijn dit jaar weer uitgenodigd.

Volgens traditie begint de muziek om 20.30 uur en eindigt om 23.00 uur. De horeca is geopend van 19.00 tot 00.00 uur. Kinderen die de lege bekers helpen verzamelen, krijgen ook dit jaar weer een leuke attentie. De Kasteeltuinconcerten zijn gratis toegankelijk. Per avond worden gemiddeld zo’n vijduizend bezoekers verwacht. Let’s Meet Again!

Dit festival wordt technisch geheel verzorgd door ProNorm bv uit Helmond, 7x wordt het totale terrein voorzien van licht en geluid.

Het Nexo Geo-D voorziet ruimschoot de behoefte van 95DBA voor de 5000 tot 9000 bezoekers.

F.O.H.
4 x NEXO Geo DSUB
12 x NEXO Geo D10
2 x NEXO CD18
8 x CAMCO Vortex-6
4 x NEXO NX242
4 x NEXOPS10
1 x NEXO NXAmp 4x1
1 x Roland M400

MONITORSYSTEEM:
8 x NEXO PS15
1 x NEXO PS-15SUB
4 x CAMCO Vortex-6
2 x NEXO NX242
1 x Roland M400

Het resultaat is van hoogwaardige klasse en flink genieten.

www.pronorm.org
www.kasteeltuinconcerten.nl